Muzyka

piątek, 24 lutego 2017

Urodziny!

Uwaga, dam Wam link do skopiowania do muzyki, bo bardzo chciałam ją Wam dać, ale blogger nie chce działać... więc...
https://www.youtube.com/watch?v=ZxsaYVNkosQ


I w końcu przyszedł ten moment… urodziny mojego bloga i zarazem działalności na blogosferze.
No tak. Cały rok chciałam to napisać, a teraz nie wiem jak xD Więc może zacznijmy. Zostańcie do końca, jeśli dacie radę!
Więc post jest kierowany nie tylko do czytelników tego bloga (czyli pewnie jakichś dwóch osób XD), ale dla wszystkich – witam serdecznie państwa od Piratów i Dark Sajda :). No dobra, może zacznijmy wreszcie.

Tak baj de łej – to jest trochę długie, więc niezainteresowanych zapraszam  na sam koniec :P

Pisać zaczęłam właściwie w wieku 5 lat. Wtedy to podyktowałam mojej mamie słowa do pierwszej książki. Doskonale pamiętam jej tytuł, „O dziewczynce, która stała się syrenką”. Sama nawet wykonałam ilustracje. Potem jakoś tak przewijały się tego typu krótkie książeczki („Fala syreny”, „Latające morze” itp. Jak widać, miałam niezłą fazę XD). Druga klasa podstawówki była dla mnie czasem fascynacji Minecraftem (tak, serio), i pisałam wtedy z Sue coś o tytule „Dom Minecraft”, i , o ile się nie mylę, Sue ma to gdzieś jeszcze u siebie <3. Potem czasami coś tam bazgrałam, ale finalnie nic z tego nie wyszło. I teraz uwaga: w piątej klasie zaczęłam z Emily tworzyć coś, co było polską wersją Percy’ego Jacksona XD Pomińmy, że całość w ogóle nie trzymała się kupy i zapisałyśmy cały jeden zeszyt 60k, więc jakiś rok z małymi przerwami nieustannie to tworzyłyśmy i pozapominałyśmy to, co było na początku :P Wiecie, co jest najlepsze? Że jako znawczynie mitologii wymyśliłyśmy… No doba, to ja wymyśliłam, że Tartarus wspina się po ścianach Tartaru i chce w 3 dni wyjść na powierzchnię ziemi… Dobra, mózgi już i tak się Wam pewnie rozpuściły. No i przechodząc do sedna – w pewne lato (chyba lato) pokazałam Emi Star Wars i ona się w tym zakochała. Z czasem prześcignęła w wiedzy na ich temat mnie (i tak jest, cóż, do dzisiaj :P).
Ja osobiście Star Wars poznałam w wiek 8 lat, na wakacjach, gdzie kuzyn miał 3 część. Od razu zakochałam się w Obi-Wanie <3 Jeździłam na rowerze i udawałam, że jest to tamten stwór, na którym Kenobi jeździł walcząc z Grivousem. Wciągnęłam się w tę serię bez pamięci, ale po roku odpuściłam, bo oglądanie trzy razy tygodniowo tej samej części mogło już naprawdę być wystarczające. A jak pokazałam Star Wars Emily, sama zaczęłam na nowo oglądać. No i wszystko sobie przypomniałam. I tak Emi trafiła na kilka fajnych blogów ^^ I sama zaczęła tworzyć, wciągając w to mnie.

Wiem, że jak zaczynałam, robiłam miliardy błędów, a opowiadanie Impossible nie miało sensu. Pisałabym pewnie tak do dziś, gdyby nie wiele różnych osób. A teraz proszę się przygotować na serię podziękowań (czyli tego, czego najbardziej nie lubię na konkursach i zakończeniach roku XD)!
EMILY TANO – proszę państwa, bez niej to by się nigdy nie odbyło, co się odbyło. Więc, Emi, moja najlepsza przyjaciółko, itepe, itede, więc: DZIĘKUJĘ, że mimo wszystko jesteś przy mnie, że nauczyłaś mnie błędnie dialogów na początku (<3), że w ogóle jesteś. Pokazałaś mi cały ten świat. Pamiętam te rozdziały co pisałyśmy razem (one nadal są na Twoim blogu). Po prostu.
SUE – Byłaś pierwszym człowiekiem, który zechciał przyłączyć się do piszących Emily i Mnie z klasy XD W ogóle, jako pierwsza wytłumaczyłaś mi dialogi. Mimo skrywania się w cieniu piszesz stylem genialnym i idealnym (TAK LUDZIE, ZAPRASZAM DO NIEJ). Nauczyłaś mnie wiele z tego, co teraz umiem, za co serdecznie dziękuję <3 No i ta książka o Minecrafcie ;)
WHITE ANGEL – Witam, Tatusiu. Nie zapomniałam o Tobie, bo tyle snapów dostaję, że to po prosu niemożliwe :D Przypominają mi się te czasy wymyślania Vandexu i fabuły z Tobą :’( To było życie… ach ^^ Byłaś też takim kopem motywacji i pokazałaś mi, jak należy pisać :D
KIWIŚ – Od Ciebie dostałam pierwszą porządną krytykę. Tak, i to były jedne z najlepszych wówczas komentarzy, bo zrozumiałam swój błąd. Była to konstruktywna opinia, która całkowicie wskazała mi drogę do tego, co mam robić, czyli uczyć się pisania. No i znamy się całkiem nieźle, jak na to wszystko :*
VANESSA – Przyznam się, że byłam tak zaczarowana opowiadaniem o Ninjago, że normalnie była to dla mnie największa w życiu motywacja do pisania – chciałam być taka jak Ty, Lauro moja droga. I w sumie nie udało mi się, bo jestem całkowicie sobą, ale myślę, że to był prawdziwy cel. No i UWIELBIAM wprost Twoje blogi <3
SONIA – Do dziś nie wiem do końca, o co zawsze chodziło z tymi kropkami XD W komentarzach pierwszych Twoich u mnie. Kiedyś były SW, teraz są HP, ale z takim stylem pisania to ja wszystko Twój mogę czytać :D W każdym razie my tam się lubimy, itepe, itede, jest spokój, miłość i sielanka, i tak dalej.
OLGA – mimo wszystkich tych życiowych dziwactw, lubimy się i w ogóle, co nie? XD Chyba dobrze było Ci pokazać blogosferę, bo wciąż się uczysz i tak wiele już umiesz ^^  Zostawiam Cię w pokoju :D
FLO – z Flo to my sobie listy już nawet pisałyśmy <3 W każdym razie jakoś tak w życiu wyszło, że Paula stała się bardzo kochaną i supi osobą w moim życiu <3 Jesteś niezwykłą osobą i nie zmieniaj się, bo wszystko robisz od serca i w ogóle ^^
Nie sposób pominąć takie osoby jak Eira Tano, Nicole Rain, Sithari Nightshade (czy ileś tam innych imion tejże osóbki), bo mimo, iż sobie poszły, zawsze cos tam w życiu mnie jako pisarki zdziałały  :)
No i nie pomijajmy tych nowych osób, takich jak Batgirl, Lena Sokołowska, Natalie Witness… Czy kogoś pominęłam?

Dobra, to ma prawie 900 słów. Siedzę na tą notką ponad godzinę i nie wiem, co powiedzieć. Dziękuję, że jesteście, po prostu <3
Teraz tylko poczekajmy rok, żeby za rok znów męczyć się z czytaniem tego bełkotu xD Naprawdę wiele dla mnie znaczycie Wy Wszyscy - nawet najmniejszy hejter, który przedarł się przez litery mojej "twórczości".

Ps: Do czytelników Impossible – mam taki nakład nauki, że nie mogłam w tym czasie publikować, ale jutro pojawi się rozdział :D

Ps2: Wiecie, że tą notkę wymyśliłam już w wakacje, kiedy przeczytałam notkę urodzinową Kiwi? 

NIECH MOC I JACK SPARROW BĘDĄ Z WAMI! <3 ZAWSZE!

https://lh3.googleusercontent.com/-gvuaNzo8t7w/VQdUxOWPwjI/AAAAAAAAAZM/UdwsZgTjYBM/w1280-h800/2015-03-16.gif

26 komentarzy:

  1. Dobra szczerze powiem, że twoja z dzieciństwa jest bardzo imponującą(moja to tragedia przy tobie). Jak widać dziecięca pasja przerodziła, się aż pracę? Nie wiem jak ty to interpretujesz. Nigdy nie zapomnę dnia, kiedy poznałam ciebie i twojego bloga, byłaś 2 blogerką, którą czytałam i zawsze podziwiałam cię, za sposób prowadzenia bloga.
    Co do tych listów, to w życiu bym się nie spodziewała, że będę kiedy kolwiek komuś wysyłać. A jednak to idę stało 😉😉.
    Co do tego opisu o mnie( czy jak to tam narwać), to aż mi łzy napływają, to jest naprawdę piękne (aż se skrina zrobiłam😜😜), więc bardzo dziękuję i nie zamierzam się zmieniać.

    Gorąca życzę wszystkiego najlepszego blogowi i oczyszczanie gratuluję tobie, za cierpliwość i wytrzymałość w stosunku do pisania go.

    Hm nie wiem co jeszcze napisać, to chyba wszytko 😘😘😘.

    Pozdrawiam serdecznie Boska Flo ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie myślałam, że tak wyjdzie z tymi listami :)
      Ciężko mi uwierzyć, ale znamy się też już jakieś 8 miesięcy *.* Dzięki za wszystko! <3

      Usuń
    2. Dłużej się znany około 11 miesięcy 😜

      Usuń
    3. A i nie ma za co dziękować

      Usuń
  2. MADZI DZIECKO MA JUŻ ROKKK! Ten wytwór twojej wyobraźni to cudo *.* to jest serio długie, ale przeczytałam caleee! Opanowalas doskonale technikę pisania, i czytam się to bardzo dobrze. JESTEM TAM! NO PEWNIE ZE SIĘ LUBIMY 😏 echem, znamy się 7 lat, ej serio to tak szybko minęło ^^ czym by była ta notka bez wtracenia Sparrowa, typowa Ty. Dobrze wychowałaś dziecko, na prawdę :D

    Olga 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 lat! No, no. A nie 6? A może... rocznikowo 7! Co było to było, lubimy się :D Należy trzymać się pozytywów!
      Wpadnij dzisiaj do mnie, co? :D <3

      Usuń
  3. Ojej... Kuźwa, poryczałam się przy tym króciutkim opisie o mnie... Pokazalabym się ma snapie, ale wyglądam źle😂😭
    Jejku, dziękuje że masz o mnie tak miła opinie, bo ostatnio wszyscy zaczynają mieć o mnie złą ❤️
    Utknęłam na rozdziale 43, ale on jest cały czas otwarty w mojej karcie i czeka aż do niego wrócę... A wrócę, obiecuję. Potrzebuje jeszcze tylko troszkę czasu 😈
    Wzruszyłam się twoja notka... Ja urodziny mojego bloga całkowicie przegapiłam, bo były chyba 8 lutego 😂
    Ale... Ale kocham gif z mojej notki o zawieszeniu 💝
    Kochana, trzymam za ciebie mocno kciuki. I chyba gdy wreszcie znajdę jakieś moje mocne strony i znowu w siebie uwierzę, chciałabym wrócić do tego co było 💚
    Życzę ci powodzenia i wytrwania w dalszym pisaniu!

    White Angel aka Tatuś 🌸

    P.S. Nadal ryczę 😪😪😪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja normalnie też się chyba rozryczę <3 Wszyscy zaczynają mieć złą opinię? Walić ich. Ja tam co nieco wiem :D Oczywiście, że możemy wrócić do tamtych czasów ^^ Teraz tylko szkoła, a już niedługo wakacje :D (serio, cały czas to myślę). Cóż, tu można utknąć, bo ja utknęła na pisaniu kolejnego rozdziału i jest za krótki na publikację. Ech, życie.
      no to co, będzie super! Przeżyjemy fajne rzeczy jeszcze!
      NMBZT, Tatusiu! I nie płacz już <33

      Usuń
    2. "Niedługo wakacje" powiedziała Magda w lutym gdy na dworze było 0 stopni. 😂😂💚
      Dobrze, że tuszu na codzień nie nosze, bo by chyba spłynął 😂😂😂
      PRZYGODO NATCHODZIMY! 😂😂😂
      Wiesz, ja 24/7 do sieci podłączona więc pisz gdy tylko chcesz... No może nie o 2 w nocy bo wtedy jednak śpię 😂💚

      Usuń
    3. Ja śpię nawet już o 1 :D No także ja nie jestem w sumie tyle aktywna, bo mam muzyczną i masę innych rzeczy. Ale serio, dzisiaj padał śnieg XD

      Usuń
    4. Wyobraź sobie moje zdziwienie gdy wyszłam rano z domu a tam waliło śniegiem 😂😂😂 To było coś 😂

      Usuń
  4. Tak, tak, wszystko super, wszystkiego naj, itp. itd. A teraz robić impre i DAWAĆ ŻELKI!!!
    Pamiętam jedną z tych twoich książek. I jak siedziałyście na świetlicy z Sue i pisałyście to o minecrafcie XD
    I ja nadal mam ten zeszyt (a nawet dwa) gdzieś w biurku :P
    Leż cię lubię sis <3
    NMBZT!
    PS. Od kiedy Jack jest kimś w rodzaju Mocy? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leż? Leżeć też lubię, a miło mi :D
      Wiem, że masz, bo sama widziałam te zeszyty (szkoda, że teraz je schowałaś przede mną, jak masę innych fajnych zeszytów :D).

      Usuń
  5. Co za wzruszająca historyja!
    Ty tak długo czekałaś na ten moment xD <3
    Gratuluję wytrzymałości, weny, hartu ducha, determinacji, pomysłów i cierpliwości!
    Nie ma za co <3
    Niech Moc będzie z Tobą przez wiele lat!

    Kiwi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Grivous XD Teraz to już nigdy się nie pomylę :P
      I dzięki, i wzajemnie, i w ogóle! <3

      Usuń
  6. OBIECAŁAM! JESTEEM! W przerwie od Glee, ale jestem! Żyje! I dziękuję ^^ Może nie wiesz, ale w rzadkich chwilach wolnych czasem wpadnę przejrzeć co u ciebie. I cieszy mnie niezmiernie to, ze się poprawiasz. Sama wiesz, że nie jestem idealna (Frozenka, Bogu dzięki, leje mi na głowę zimną wodę, abym o tym nie zapomniała), dlatego cieszy mnie, ze byłam w stanie Ci pomóc. Pisz! Życzę weny, kochana <3 I duuuuuuuuużo czasu ^^ (Może pewnego dnia nadrobię, ale nie obiecuję XD)
    NMBZT!
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, nadrabianie XD Dzięki za wszystko i w ogóle dzięki ❤ Czas i wena - ach, superowe rzeczy. Przyda się :)
      DZIĘKI I PISZ NA HP XD

      Usuń
  7. VANESSA – Przyznam się, że byłam tak zaczarowana opowiadaniem o Ninjago, że normalnie była to dla mnie największa w życiu motywacja do pisania – chciałam być taka jak Ty, Lauro moja droga. I w sumie nie udało mi się, bo jestem całkowicie sobą, ale myślę, że to był prawdziwy cel. No i UWIELBIAM wprost Twoje blogi

    *szczena opada jej w dół a policzki oblewają rumieńce* o w mordkę... no co ja mogę powiedzieć, zatkało mnie, nie przypuszczałam że zostanę tu wymieniona xD po prostu miło miiiiii przeogromnie ^^ XD
    gratuluję że tyle czasu wytrwałaś (historię o syrence słyszałam już wiele razy xD a moją 1 książką była opowiastka o gadającej zebrze i żyrafie xDDDD) że tyle rodziałów, żeeeee.... lubisz to co robisz i ogólnie jeszcze więcej szczęścia, motywacji, weny, czasuuuuuu i czego se jeszcze zażyczysz xD ((nie jestem dobra w skłądaniu życzeń))
    i powodzeniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki😍😍😍
      To wszystko to prawda, co o Tobie ^^ No i w sumie to piątka, bo ja jestem okropnie beznadziejna w składaniu życzeń więc XD Mamy w dodatku tyle samo wzrostu :p
      No dobra, dzięki za całość, za życie, za Ninjago i w ogole!
      NMSBZT!💞

      Usuń
    2. *kończy rozdział do wariorsów* :**************************
      <3333333333333333333
      piona! podwójna nawet XD
      ty ja nie wiem czy wiesz ale (zapewne już mówiłam) to dzięki twojej osóbgce poznałam SW ^^ i pamiętam jak siedziałam do 24 w niedziele jak wszystkie czeci lecialy na TVN i oglądałam xD a potem zasypiałam na angielski w poniedziałki XD ^^"

      Usuń
  8. Heeejjjj! :))
    Super Ci to wyszło... idealnie dobrane słowa i wgl... wzruszająco. (Nie poryczałam się, spokojnie xdd)
    W sumie to mam tą książeczkę w jakiejś teczce i nadal czeka na oficjalne wydanie! :DD To byłby bestseller.
    I nie ma co dziękować, bo po to są znajomi/koledzy/przyjaciele. Mamy Cię wspierać, a nie mieć w dupie przez miesiąc i kompletnie zapomnieć o istnieniu drugiej osoby, a później nagle sobie o tobie przypomnieć. Mimo że nie rozmawiamy już regularnie i kontakt się urwał, ale nigdy nie zapomnimy tych DOBRYCH chwil. Huśtawka, bycie Jedi w trakcie przerw...
    To był dobry czas, pełen zmian i odkrywania swoich talentów (ty masz swój i pewnie czeka ich jeszcze więcej na odkrycie).
    Trochę rozpisałam się nie na temat... To nic.

    Więc pozdrawiam i życzę Ci jak najwięcej cudownych ludzi w życiu i jak najmniej tych fałszywych, którzy jedynie niszczą nasze szczęście. (Okropieństwo, brrrrr...Całe szczęście już nie widać na horyzoncie takich.)

    Sue, ktoś tam jeszcze i blabkabkabakab! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJOJ 😀
      Hejcio. Jesteś pozostawicielką po sobie jednego z najbardziej myślowych rzeczy na moim poecie.
      Dzięki za everything :) Zycie będzie jeszcze lepsze!
      Papa! 💞
      NMBZT!

      Usuń
  9. Przeczytałam juź wczoraj, ale nie chciało mi się logować. XD Ach to lenistwo.
    Wielkie, wielkie gratulacje, że to już roczek. Chociaż nie czytam tego bloga regularnie to widzę, że masz duży potencjał. Wiesz, że tak z dwa tygodnie temu zaczęłam czytać od 1 rozdziału i tej całej sprawie z tortem Windu, ale skończyły się ferie i nie znalazłam czasu, żeby dokończyć. Ale wrócę.
    Ach te wspomnieniav... Pamietam jak również z kol bawiłam się w Jedi. ♡♡ Ale ja byłam Lukiem to mój hero od zawsze. :D
    Widać, że razem z dziewczynami masz super kontakt i nie zawsze spotyka się w życiu tak fajne osóbki. W ogóle wszystkie jesteście super, macie talent, pasje i chciałabym was bliżej poznać, co niestety jak narazie kuleje, bo nie mam zbytnio czasu, żeby wpaść na Hang, ale mam nadzieję, że po tych testach kwietniowych będę się częściej pokazywać.

    Wielu, wielu sukcesów, czekam na twoją książkę, jeśli wydasz na pewno od razu pobiegnę do księgarni, a potem przyjadę do Ciebie i popeosze o autograf.
    Trzymaj się kochana Magdo Skywalker ♥♥ NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ PO WSZYSTKUE CZASY.

    ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki długi i miły komentarz, ale nijak nie wiem, co odpowiedzieć xd
      NMBZT FOREVER TEŻ! 😃😃♡
      PS: Te puste w środku serduszka (♡) na Olgi laptopie wyglądają jak znak figur przystajacych! XD

      Usuń
  10. Gratulacje :). Pisania i jeszcze raz pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie 😚😚
      I dzięki za kom na Piratach!

      Usuń